reklama

Polovičný učiteľ

Vraj sa jej hovorí mediokracia. Poznajú ju aj stredoškoláci: ak nie si v sociálnej sieti, vlastne nie si. Tvrdá a jasná pravda. Rozbieham defenzívny rozhovor:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Vidíte ma? Počujete ma? Pýtate sa ma? Odpovedáte mi? Áno? Naozaj nie som?
Ste, ale...nie celkom.
Známky, ktoré píšem do klasáku, sú ozajstné, celé. Som teda len polovičný? A ktorá časť mi chýba? (Cítim, že sa usmievam).
No, vieme o vás málo.
A čo by ste chceli vedieť?
Hocičo....
Naozaj hocičo?
No...čo počúvate, čo sa vám páči, čo máte rád, kde ste boli a ako to tam vyzeralo.
A načo vám to bude?
Iba tak, aby sme vedeli...
Nestačí, keď sa o tom porozprávame?
To je iné...
(Myslím si): Polovičné?

Vidia, že lapám po dychu. Dialóg je na konci. Asi som sa naozaj neubránil. Asi naozaj nie som kompletný. Antisociálny invalid, ktorému chýba virtuálny klon.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A vraj učiteľ.

Karel Dvořák

Karel Dvořák

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Učiteľ, čitateľ, šachista. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáO školeSúkromnéSpoločenské

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu